از هر کجای ایران باشید ما شما را دوست داریم
ارزان ترین تلویزیون های سامسونگ

ارزان ترین تلویزیون های شرکت سامسونگ

 

 

اگر الان اینجا هستید احتمالا قصد و خرید تلویزیون دارید اما بودجه تان محدود است، سعی میکنیم در این مقاله به بهترین شیوه ای که بلد هستیم شما را راهنمایی کنیم تا با توجه به نیاز و مبلغی که میخواهید بپردازید، بهترین نمایشگر را به خانه ببرید.

در وهله اول در میان سایر رقبا تلویزیون های ارزان قیمت سامسونگ امکانات و کیفیت بسیار بهتری دارند و معمولا از آخرین تکنولوژی های روز استفاده میکنند و با توجه به قیمت بسیار مناسب اما بسیار فراتر از چیزی است که انتظار دارید.

این را هم اضافه کنیم که شما دست بازی برای انتخاب تلویزیون ارزان قیمت از برند سامسونگ دارید، این موضوع بستگی به معیار های شما خواهد داشت، برای مثال شما ممکن است به دنبال یک تلویزیون 55 اینچ باشید، یا شاید بخواید تلویزیون شما QLED باشد. امکان هم دارد شما تلویزیونی مدنظرتان باشد که قابلیت گیمینگ داشته باشد.

 

در لیست تلویزیون های ارزان قیمت سامسونگ شما تمامی این ویژگی ها را خواهید یافت و با یک سرچ ساده یا سوال از کارشناسان فروش ما به راحتی میتوانید بر اساس اولویت های خود کزینه های مدنظر خود را پیدا و اقدام به خرید کنید.

از نظر سیستم عامل و تعدادی از شاخصه های اصلی محصولات سامسونگ تفاوتی ندارند اما یک سری ویژگی های خاص که اتفاقا بسیار مهم و حیاتی هم میتوانند باشند، تفاوت های چشمگیر وجود دارد، برای مثال ظاهر و اندازه تلویزیون به توجه فضایی که شما در اختیار دارید یک معیار اساسی و مهم است.

مورد دیگر میتواند کیفیت نهایی تصویری باشد که نمایشگر به شما ارائه میدهد، این موضوع هم مسئله بسیار مهمی است، چون کیفیت تصویری که دائما جلوی چشم ماست ارتباط تنگاتنگی با رضایت ما از محصول خواهد داشت.

سیسیتم صوتی دیگر مقوله ای است که شما حتما باید به آن توجه داشته باشید و قبل از انتخاب حتما از فروشنده یا کارشناسان ما درباره کیفیت و سیستم صوتی محصول سوال بفرمایید.

سایر مسایلی که شایسته ی توجه و دقت در گنگام خرید است، امکانات هوشمند مناسب و به روز، و پورت ها ارتباطات ضروری است.

 

تلویزیون های ارزان قیمت سامسونگ، تلویزیون ارزان

 

حال برویم که ارزان ترین و اقتصادی ترین مدل های سرکت سامسونگ را ببینیم تا با چشمی بازتر انتخاب کنید:

 

تلویزیون سامسونگ T5300

این تلویزیون جزو کالکشن 2020 سامسونگ بوده و در سایز اینچ های 32، 40 و 42 اینچ و کیفیت تصویر HD به بازار عرضه شده است. همانند بسیاری دیگر از محصولات سامسونگ در این تلویزیون هم سیستم عامل Tizen استفاده میشود و صفحه نمایش هم LED است. 

اگر به دنبال تلویزیونی برای استفاده خانگی و تماشای فیلم و سریال هستید سراغ گزینه مناسبی آمده اید، چون این محصول پردازنده تصویر Hyper Real می باشد که کیفیت تصایر آن را بسیار بالا میبرد و تصایری بسیار طبیعی و جذاب به شما ارائه میدهد.

 همچنین این دستگاه با استفاده از تکنولوژی Ultra Clean View نویز تصاویر را از بین می برد و صحنه های شفاف تر و با کیفیت تری را برای خانوده شما به ارمغان می آورد. با همه این اوصاف از لحاظ رتبه بندی این محصول یک تلویزیون پایین رده به حساب می آید و نمیتوان انتظارات بالایی از آن داشت.

این تلویزیون ارزان ترین نمایشگر سامسونگ با کیفیت Full HD است و با استفاده از تکنولوژی Mega Contrast باعث ایجاد کنتراست بهتر در تصاویر خود می شود.

تلویزیون سامسونگ T5300 میتواند تصاویر HDR را پخش کند و حتی از فرمت HDR10 نیز پشتیبانی می کنید. همچنین برای کنتراست بهتر و تصایر واقعی تر از تکنولوژی Contrast Enhancer بهره میگیرد.

این نمایشگر دارای قابلیت Natural Mode است و با بهره مندی از سنسور نور، نور صفحه نمایش را مطابق با نور محیط خودش تنظیم میکند و از تکنولوژی نور صفحه نمایشگر خودکار استفاده میکند به این شکل شما در هر شرایطی تصویری واضح بر روی صفحه نمایش خود میبینید.

 

تلویزیون سامسونگ 43T5300، تلویزیون ارزان قیمت سامسونگ

 

تلویزیون سامسونگ CU7000

تلویزیون سامسونگ CU7000 یکی از محصولات سال 2023 شرکت سامسونگ است با کیفیت تصویر 4k در سایزهای "43، "50، "55، "65 و"75 و صفحه نمایش LED. 

از لحاظ ظاهری این تلویزیون بسیار زیباست با بدنه ای بسیار محکم از جنس پلاستیک فشرده و با ضخامت کم و بسیار باریک و چشم نواز.

این تلویزیون صفحه نمایش کریستالی دارد که تکنولوژی جدیدی به حساب می آید و معمولا در محصولات پایین رده یافت نمی شود. این نمایشگر انتخابی عالی برای مصارف خانگی و همچنین تماشای فیلم و سریال استفاده روزانه خانواده می باشد.

تلویزیون CU7000 دارای توان صوتی 20 وات است که کاملا جوابگوی نیاز شما تا سایز 55 اینچ است البته برای سایز های بزرگتر شاید مقداری ضعیف به نظر بیاید که البته این هم راه حل دارد و شما میتوانید از ساندبار کمک بگیرید.

 

تلویزیون سامسونگ AU7000

تلویزیون سامسونگ AU7000 محصول سال 2021 و جزو سری 7 کمپانی سامسونگ محسوب میشود. از نظر فنی این نمایشگر دارای صفحه نمایش LED کریستالی و کیفیت تصویری 4K است و به دلیل همین فناوری کریستال که به نمایشگر های LED اضافه شده است رنگ های بیشتر و غنی تری ارائه میدهد و کیفیت تصویر را نیز بسیار بالاتر میبرد.

این تلویزیون جزو پرفروش ترین محصولات سامسونگ است به دلیل قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار خوبی که دارد. 

در این تلویزیون از موتور پردازشگر crystal processor 4k برای هرچه بهتر و  واقعی تر نمایش دادن صحنه ها استفاده شده است و سیستم عامل آن تایزن است که از برنامه های بسیاری پشتیبانی میکند. همجنین شما میتوانید امکاناتی مانند مرورگر و امکان اتصال به وای فای را هم داشته باشید.

 

تلویزیون سامسونگ BU8000

تلویزیون سامسونگ BU8000 یکی از تلویزیون های سری 8 سامسونگ که سال 2022 و در در سایز های 43، 55، 65، 75 و 85 اینچ  به بازار عرضه شده است. 

پس از موفقیت های AU8000 که به نوعی خویشاوند هم به حساب می آیند، سامسونگ BU8000 هم یک سال بعد تر متولد شد با این امید که همان موفویت را تکرار کند.

این تلویزیون به شیوه ای طراحی شده است که افراد سخت پسند را نیز به خود جلب خواهد کرد، به خصوص در زمینه ی بدنه و ظاهر که بسیار ظریف و زیبا طراحی شده است.

از جمله مزایای این نمایشگر قدرتمند، کیفیت تصویر 4K، ریموت کنترل هوشمند بسیار خوش دست، پردازشگر بسیار قدرتمند و عالی، طراحی بسیار باریک و ساده و البته قیمت به صرفه.

البته هر محصولی هرچند خوب و با کیفیت، بدون شک معایبی هم دارد. از جمله معایب تلویزیون سامسونگ BU8000 اینست که برای گیمینگ مناسب نیست و سرعت رفرش پایینی دارد.

نظرات کاربران

0 نظر


عنوان نظر شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)


کارشناس امین زاده در واتساپ کارشناس امین زاده در واتساپ کارشناس امین زاده در واتساپ ارتباط با ما در تلگرام ارتباط با ما در اینستاگرام ارتباط با ما در توییتر ارتباط با ما در فیسبوک ارتباط با ما در لینکدین تماس با کارشناس امین زاده