از هر کجای ایران باشید ما شما را دوست داریم
تلویزیون سامسونگ Q70C کیولد

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ Q70C کیولد

 

در آخرین روزهای سال 2022، شرکت سامسونگ از ارزان ترین تلویزیون گیمینگ خود رونمایی کرد، تلویزیون سامسونگ Q70C . نمایشگری با فناوری کیولد و کیفیت تصویر 4k از سری 7 شرکت سامسونگ.

در اصل این محصول جایگزین تلویزیون Q70B شده که یک سال قبل تر و در سال 2022 به بازار معرفی شده بود. سامسونگ Q70C با امکانات بیشتر، امکانات رنگی گسترده تر، توانایی نمایش دادن رنگ های درخشان تر و به طور کلی دسترسی ها و امکانات بیشتر و به روز تر. در واقع شما با پرداخت مبلغ یک تلویزیون معمولی، تلویزیونی قدرتمند تر و با تصویر بهتر را به خانه میبرید.

 

این تلویزیون جزو لاغر اندام های بازار به حساب می آید و بسیار بارک و کم ضخامت است، پس شما میتوانید هم روی پایه قرارش دهید و هم آن را به دیوار بچسبانید.

نمایشگر سامسونگ Q70C از نظر سایز هم از تنوع خوبی برخوردار است و در سایز های 55 و 65 و 75 و 85 طراحی و تولید شده است.

 

بررسی تلویزیون سامسونگ Q70C از نظر ظاهری

در هر وسیله ای زیبایی ظاهری یکی از اولویت های مشتری برای انتخاب است، در تلویزیون این موضوع مهم تر از سایرین نیز هست. از نظر طراحی، این تلویزیون در اوج سادگی بسیار لوکس و اعیانی طراحی شده است. ضخامتی 2.5 سانتیمتری این تلویزیون را جزو باریک ترین مدل ها قرار داده است، این مدل کمپانی سامسونگ صفحه نمایش بدون فریم دارد و نمایشگر آن تمام صفحه را به خود اختصاص داده است تا لذت بیشتری از تصویر ببرید.

قسمت  پشتی تلویزیون از پلاستیک فشرده شده ساخته شده است و در عین سادگی راه راه های ظریفی برای مرتب کردن کابل ها تعبیه شده که از شلوغی همیشگی پشت تلویزیون میکاهد. به طور کلی این محصول به نسبت طراحی بسیار شکیل و زیباست و  جلوه ای تماشایی به خانه شما خواهد داد.

 

 

کیفیت تصویر در تلویزیون Q70C 

مهمترین بخش یک نمایشگر قطعاً بحث تصویر آن می‌باشد که تعیین کننده در کیفیت و کارآمدیش است.

از دیگر مسائل مهم در انتخاب تلویزیون، کیفیت تصویر است، که به نظر من مهم ترین عامل نیز میباشد. شما در این تلویزیون با کیفیت تصویر 4K و وضوح 2160×3840 روبرو هستید که حاصل آن ها یک کنتراست فوق العاده عالی خواهد بود.

در این تلویزیون همچنان نبود Dolby Vision به عنوان یک نقطه ضعف محسوب میشود، اما خب بر طبق گفته ی سامسونگ وجود HDR با نسخه‌های HDR10, HDR10+, HLG باعث کنتراست بهتر و نتیجتا نقاط تیره و روشن واضح تر میشود و این ضعف را پوشش میدهد.

این تلویزیون از فناوری کیولد استفاده میکند { پیشتر در مقاله ای جداگانه به تفصیل درباره آن توضیح داده ایم } که بدلیل وجود ذرات کوانتومی که توانایی به تصویر کشیدن طیف وسیع تری از رنگ ها را دارد و شما تصاویر زیباتر و جذاب تری از همیشه میبینید.

 

بک لایت به کار رفته برای نور زمینه در تلویزیون کیولد سامسونگ Q70C به صورت Edge LED Back light می‌باشد که نور را برای زمان‌های مختلف تنظیم می‌کند و از Contrast Enhancer به منظور بهبود کنتراست در این مواقع کمک می‌گیرد.

این تلوزیون فاقد Local Dimming است و به همین دلیل در زمینه کنتراست مقداری ضعیف است اما با توجه به قیمتی که دارد کاملا با کیفیت و کاربردی خواهد بود، این را هم اضافه کنیم که کمپانی سامسونگ با استفاده از تکنولوژی Supreme UHD Dimming تا حد زیادی کمی نور دهی موضعی را جبران کرده است.

وجود تکنولوژی جدید Dual LED باعث کمک به نور دهی و تنظیم تن رنگ ها با توجه به محیط اطراف میشود که این موضوع تناسب حالت واقعی تصویر در نمایشگر میشود. فناوری Dual LED اولین بار در سال 2022 توسط خود شرکت سامسونگ رونمایی شد. این تکنولوژی به صورت نقاط نور فوق العاده حساسی هستند که در سراسر پنل قرار گرفته و تاثیر بسیار مثبتی بر روی نمایش رنگ ها در تصویر میگذارد.

 

 

 

پردازنده تلویزیون سامسونگ Q70C

پردازنده یک تلویزیون در واقع همان نقشی را بر عهده دارد که مغز در بدن ایفا میکند. این عضو وظیفه حراست از داده های دریافتی را بر عهده دارد و مانند نگهبانی وظیفه شناس مانع اجرای هرگونه محتوای بی کیفیتی میشود. همچنین در بخش صوتی به یاری حذف نویز Clear Noise، محتوا را از وجود هر صدای اضافی و آزار دهنده پاکسازی کند و مجموع تمام این موارد صدا و تصویری واضح و شفاف است.

تلویزیون گیمینگ سامسونگ Q70C با رفرش ریت 120 هرتز به عنوان یک کیولد بسیار عالی عمل می‌کند و تمام آنچه برای یک بازی حرفه‌ای لازم است به پای گیمرها می‌ریزد تا از بازی لذت ببرید.

یکی از گزینه‌های جالب در قسمت گیمینگ نمایشگر سامسونگ پشتیبانی از FreeSync Premium Pro و Nvidia G-Sync می‌باشد که نرخ تازه سازی تصویر را به بازی هماهنگ می‌کند و در واقع کاری می‌کند تصویری یکنواخت و بدون پرش را تجربه کنید و با کنسول‌های دارای FreeSync و Nvidia سازگاری ایجاد می‌نماید. این مدل از بازی‌های نسل نهم پشتیبانی می‌نماید.

یکی از قابلیت های بسیار عالی در تلویزیون سامسونگ Q70C، پستیبانی از Cloud Gaming Service است، با این سرویس شما میتوانید بدون اینکه کنسولی داشته باشید تنها با داستن اینترنی پر سرعت بازی های بسیاری را انجام دهید.

 

بررسی سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ Q70C

تلویزیون Q70C دارای پاسخ فرکانسی متوسطی می باشد. این تلویزیون  قدرت صدای 20 وات را در اختیار شما قرار می دهد.

در اینجا با تلویزیونی با قدرت صدای 20 وات دارای پاسخ فرکانسی متوسط طرف هستیم. در این تلویزیون از تکنولوژی Adaptive Sound+ استفاده شده و صدا ها با توجه ویدیویی که در حال پخش است و همچنین شرایط محیط تنظیم میکند بدین صورت شما همواره بهترین کیفیت صدا را خواهید داشت.

به طور کلی صدا کاملا متعادل و واضح است و در این رنج قیمتی بهترین کیفیت را ارائه می‌دهد.

 

جمع بندی نهایی

 

تلویزیون سامسونگ Q70C برای افرادی که به دنبال تلویزیونی برای گیمینگ حرفه ای هستند، انتخابی فوق العاده است، این کیولد میان رده نه تنها برای گیم عالی هستند، بلکه برای فیلم و برنامه های ورزشی نیز بسیار عالی هستند که با توجه به قیمت بسیار مناسب میتواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

نظرات کاربران

0 نظر


عنوان نظر شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)


کارشناس امین زاده در واتساپ کارشناس امین زاده در واتساپ کارشناس امین زاده در واتساپ ارتباط با ما در تلگرام ارتباط با ما در اینستاگرام ارتباط با ما در توییتر ارتباط با ما در فیسبوک ارتباط با ما در لینکدین تماس با کارشناس امین زاده