از هر کجای ایران باشید ما شما را دوست داریم
رمز و راز، سردمدار صداقت در فروش

رمز و راز الگوی خدمات پس از فروش

 

ما در وبسایت رمز و راز اولین بار در دهه ی نود پا به عرصه فروش اینترنتی گذاشتیم و از همان ابتدا با تکیه بر صداقت در فروش و رضایت مشتری توانستیم در این دریای پرتلاطم تا امروز دوام بیاوریم.

شما با خرید از وبسایت ما تجربه ای جدید از خرید اینترنتی را خواهید داشت. ارتباط ما با مشتری هایمان پس از فروش کالا قطع نمیشود و خدمات پس از فروش ما و مسئولیت پذیری در مواجه با مشکلات فروش اینترنتی، اعم از هر گونه مشکلی که برای مرسوله در پست ایجاد شده باشد و مغایرت ها و سایر مشکلات احتمالی زبانزد تمام خریداران ماست.

 

سال ها کار بدون شکایت و کوچکترین مشکل گواه این ادعاست که وبسایت رمز و راز پرچمدار خدمات پس از فروش در بین تمامی رقیبان است.

 

با ورود به وبسایت شما با فروشگاهی آنلاین مواجه خواهید شد که در آن انواع محصولات ورزشی، بهداشتی، آرایشی، خانگی، ادکلن و ... در قیمت ها و کیفیت های بسیار متنوع موجود است و شما قطعا هرچه که به دنبالش باشید را نزد ما خواهید یافت.

ما در فروشگاه مان برای محصولات خانگی مانند یخچال، لباسشویی، گاز و تلویزیون امکان پرداخت در محل و پس از رویت محصول از جانب خریدار فراهم کرده ایم تا شما با خیال راحت خرید خود را انجام داده و نگران هیچ گونه شکستگی، خراش و یا عدم مطابقت جنس خریداری  شده نباشید.

سعی داریم در این مقاله شرحی کلی از لاین های خرید سایت رمز و راز را به شما ارائه دهیم تا آشنایی بیشتری با ما و نحوه کار و محصولاتمان داشته باشید.

 

محصولات آرایشی و بهداشتی

در این بخش از فروشگاه ما انواع لوازم بهداشتی و آرایشی با تنوع بالا از برندهای معتبر با قیمت های مختلف متناسب با نیاز شما معرفی کرده ایم. هرگونه لوازم آرایشی که شما نیاز داسته باشید اینجا یافت میشود. محصولات ما تمامی کیفیت های موجود در بازار را شامل میشود. هم کارهای اورجینال شرکت های اروپایی و هم تولیدات کشورهای چین و ترکیه با کیفیت های قابل قبول و قیمت های بسیار مناسب. 

وبسایت رمز و راز چندین سال سابقه در زمینه ارائه محصولات با کيفيت ، مرغوب و با اصالت از برندهای معتبر جهانی مشغول به فعاليت است. هم اکنون فروشگاه اینترنتی رمز و راز در ادامه اين رسالت به دنبال ارائه محصولات با کيفيت و اورجينال از برندهای معتبر خارجی در محيط آنلاين است. مشتريان می توانند از ميان هزاران محصول با کيفيت خارجی آرایشی و بهداشتی محصول مورد نظر خود را جستجو ، بررسی و انتخاب نمايند.

ما اینجا مجموعه ای با کیفیت از محصولات آرایشی همچون کرم پودر و پرایمر صورت، کانتور و هایلایت، پنکیک، کانسیلر، رژ گونه، ریمل و خط چشم، سايه چشم ، انواع رژ لب وخط لب، لاک و محصولات آرایش ناخن از برندهای با کيفيت همچون لانکوم ،ژیوانشی، کاپریس، استی لادر، مک، فلورمار، هدی بیوتی، لورال، ایزدین، سرادی، اوردنیری، گلدن رز و صدها برند معتبر ديگر را برای خرید اینترنتی فراهم نموده است.

همچنين محصولات مرغوب و با اصالت مراقبت از پوست شامل انواع کرم روز،کرم شب، مرطوب کننده و آبرسان، ضد آفتاب، ضد لک و روشن کننده،ضد چروک، لیفت و سفت کننده، محصولات درمانی جوش، ماسک، کرم دور چشم وکرم های ضد پف و تیرگی دور چشم و محصولات مراقبت مژه و ابرو، محصولات مراقبت مو شامل مجموعه کاملی از بهترین های شامپو، ماسک مو، سرم مو از برندهای با کيفيت آمالفی، فیری، فینیش، پور چوز، سیمپل، آگرادو، نیوآ و صدها برند معتبر ديگر در بخش آرایشی و بهداشتی ما موجود می باشد.

 

 

عطر و ادکلن

یکی دیگر از قسمت های فروش ما مربوط به ادکلن میباشد. شما در این قسمت با دنیایی از تنوع در محصولات روبرو میشوید و ادکلن های مختلف با حجم و سایز های متفاوت از شرکت های اماراتی و یا مدل های های کپی بسیار با کیفیت و البته ادکلن های اورجینال از برندهای معتبر جهان روایح خدمت شما عرضه میشود.

ما در این قسمت محصولاتی بسیار عالی با کیفیت بالا و قیمت ارزان از شرکت های اماراتی مانند فرگرانس، جانوین، وینچستر، اسمارت و مارکو کالکشن را خدمت شما عرضه کرده ایم.

همچنین محصولات های کپی ساخت چین و ترکیه با رایحه و شیشه و بسته بندی کاملا مشابه اورجینال و ماندگاری قابل قبول دارای بارکد و بچ کد و سایر نشانه های اصل بودن با قیمت های بسیار مناسب در معرض دید شما قرار گرفته اند. این ادکلن ها در قالب تستر، باکس اصلی و هارد باکس عموما به عنوان اورجینال در بازار فروخته میشوند.

قسمت دیگر ما در بخش عطر و ادکلن، ادکلن های اورجینال هستند که با تضمین اصالت و ضمانت بازگشت وجه در صورت هرگونه شبه در اورجینال بودن محصول فروخته میشوند. این محصولات از نمایندگی های رسمی کمپانی های اروپایی خریداری میشوند و به صورت مستقیم وارد ایران شده و در فروشگاه ما عرضه میشوند.

شما با هر سلیقه ی بویایی و هر بودجه ای با خیال راحت میتوانید خرید خود را انجام دهید و از تجربه ی خرید مطمئن لذت ببرید.

 

لوازم خانگی

ما در بخش لوازم خانگی خرد کیفیت را اولویت خود قرار داده ایم و بهترین برند های موجود در بازار ایران کنار هم جمع کرده ایم. کلیه محصولات ما از برندهای معتبری همچون کرکماز، فاکر، دلمونتی، ناسا الکتریک، گوسونیک و زیو تشکیل شده اند و با بهترین کیفیت و زیر قیمت کل بازار ایران با تضمین اصالت فروخته میشوند.

تنوع بی نظیر در اقلام مختلف کالا کار شما را بسیار آسان میکند.

همچنین لوازم خانگی برزگ مانند یخچال، تلویزیون، لباسشویی، ظرفشویی و جارو برقی از برند های معتبر خارجی با امکان پرداخت در محل در فروشگاه ما موجود است و شما میتوانید پس از تحویل گرفتن کالا و اطمینان از سلامت و اصالت و دریافت ضمانت نامه کتبی کالا هزینه ی آن را پرداخت بنمایید.  لوازم خانگی درجه ی یک از شرکت های مشهور و معتبر جهان مانند ال جی، سامسونگ، شیائومی، سونی و ... 

 

لوازم شکاری و کمپینگ

یکی از شاخه های قدرتمند ما در فروشگاهمان، قسمت کمپین و شکار است که گلچینی کم نظیر از انواع محصولاتی که شما برای گردش و شکار و ماندن در طبیعت نیاز دارید است. انواع و اقسام دوربین های شکاری، قلاب های ماهیگیری، کیسه خواب، چراغ قوه و چراغ پیشانی و سایر اقلامی که شما برای روزی به یاد ماندنی در دل طبیعت ایران زمین به آن نیاز دارید را با تنوع بالا و کیفیت های عآلی در اختیار شما گذاشته ایم.

مدل های مختلف چراغ پیشانی از برند معتبر اسمال سان، انواع چراغ های یووی برای تشخیص سنگ های قیمتی و مشاهده عقرب در شب هایی که بیرون میمانید، انواع دوربین های شکاری تک چشم و دو چشم، مبدل های تبدیل برق خودرو به برق خانگی برای روشن کردن محیط اطراف در شب و یا شارژ کردن وسایل برقی و در نهایت انواع باتری های شارژی در سایزها و حجم های مختلف و متنوع برای وسایل باتری خور در فروشگاه موجود هستند.

از دیگر محصولاتی که این روزها در کشور مورد اقبال عموم قرار گرفته اند، لیزرهای حرارتی هستند که کاربردهای مختلفی دارند. پیشنهاد میکنم حتما هر بار که به خارج از شهر میروید لیزر همراه خود داشته باشید، شاید در نگاه اول تصور کنید که نیازی به آن ندارید و کاربردی برایتان نخواهد داشت، اما امکان دارد که روزی زندگی شما را نجات دهد. علاوه بر اینکه با لیزرهای حرارتی میتوانید آتش روشن کنید، میتوانید حیوانات وحشی را نیز ترسانده و فراری دهید و یا اگر خدای نکرده گم شدید یا جایی گیر افتادید، میتوانید دیگران را به وسیله این لیزر از وجود خود آگاه سازید و گروه های امدادی را به سمت خود بکشانید.

 

کارشناسان فروش ما در این بخش آماده ی هرگونه راهنمایی و مشاوره تخصصی به شما قبل از خریدتان میباشند.

 

لوازم شکاری و کمپینگ

 

لوازم ورزشی

پر بیراه نیست اگر بگوییم در منطقه غرب، پر سابقه ترین فروشگاه در زمینه کالاهای ورزشی هستیم و با 15 سال تجربه موفق در زمینه فروش و واردات این محصول به نوعی در این کار خبره شده ایم. روز اول با لوازم ورزشی پا به عرصه فروش گذاشتیم و به جز وقفه ای کوتاه در زمان همه گیری کرونا، همواره در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن داشته و جزو قدیمی ترین واردکنندگان این محصولات بوده ایم.

ما در فروشگاهمان، هرچه ورزشکاران نیاز داشته باشند را فراهم کرده ایم. انواع توپ های ورزش های مختلف، لوازم شنا، لباس های ورزشی، راکت های تنیس و بدمینتون، اسکیت های با کیفیت خارجی، لوازم بدنسازی، ورزش های فکری و لوازم پزشکی ورزشی در تنوعی بی نظیر در سایت و فروشگاه ما موجود است.

شما میتوانید با اطمینان از قیمت و کیفیت محصول سفارشات تکی و عمده خود ثبت کنید.

 

ابزارآلات صنعتی و خانگی

امروزه ابزارآلات یکی از نیازهای ضروری ما هستند و اکثر مشاغل امروزی نیز به آن ها وابسته اند. این ابزارآلات هم سرعت کار ما را بسیار بالا برده اند و هم کارهایمان راحت تر شده است. ما اکنون در فروشگاهمان ابزارهایی نظیر دستگاه جوش، بادبزن، کارواش، اره برقی، پمپ آب و فارسی بر گرفته تا آچار و انبردست و تراز و متر را از برند های معتبر جهانی و یا شرکت های چینی به بازار عرضه میکنیم.

از برندهای اورجینالی که با انها کار میکنیم میتوان به زوبر آلمان، اکسکورت چین، توتال فرانسه، دینگی چین و همچنین محصولات های کپی بسیار با کیفیت از برند های دیوالت، ماکیتا، میلواکی و هیوندا در ویترین محصولات ما موجود است.

نظرات کاربران

0 نظر


عنوان نظر شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)


کارشناس امین زاده در واتساپ کارشناس امین زاده در واتساپ کارشناس امین زاده در واتساپ ارتباط با ما در تلگرام ارتباط با ما در اینستاگرام ارتباط با ما در توییتر ارتباط با ما در فیسبوک ارتباط با ما در لینکدین تماس با کارشناس امین زاده