از هر کجای ایران باشید ما شما را دوست داریم
سرویس قابلمه زیو، شکوه آشپزخانەی شما

بررسی تخصصی سرویس قابلمەی زیو

 

قابلمه ها یکی از کلیدی ترین اعضای آشپزخانه هستند که امروزه مدل های فراوانی از آنها در بازار یافت میشود که گاها باعث سردرگمی خریداران میشوند.

انواع مدل و قیمت و مارک های مختلف که در این میان باید به تعداد زیادی از محصولات فیک هم در بازار اشاره کرد.

قابلمه جزو پرکاربردترین ظروف در آشپزخانه تلقی می شوند که اگر به درستی انتخاب شود، تاثیر مثبتی بر روند آشپزی شما خواهد داشت و اگر انتخاب شما نادرست باشد در طول زمان هزینه های شما افزایش پیدا خواهد کرد. زیرا مجبور خواهید بود که به طور مکرر، قابلمه های خود را تعویض کنید و بابت آن ها پول بپردازید. پس آگاهی از ویژگی ها و مشخصات قبل از خرید اهمیت زیادی دارد.

در این مقاله سعی میکنیم یکی از مارک های معتبر موجود در بازار که از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار است را به شما معرفی کنیم تا شاید مقداری از دغدغه های شما را هنگام خرید سرویس قابلمه با کیفیت و قیمت مناسب کاهش دهیم.

 

 

سرویس قابلمه استیل زیو

 

قابلمه استیل بخریم یا گرانیتی؟
 

مقایسه استیل و گرانیت از نظر طول عمر:

کیفیت با طول عمر ارتباط مستقیمی دارد. اگر تنها به دنبال قیمت ارزان باشید و محصول خود را از محصولات بی کیفیت بازار انتخاب کنید نباید انتظار داشته باشید تا سالیان دراز از آن استفاده کنید و برایتان کار کند. یکی از مهم ترین مولفه ها در تعیین کیفیت و طول عمر محصول، برند میباشد. برند های معتبر برای حفظ مشتری های قدیم و جذب مشتریان جدید از بهترین مواد برای تولید محصولاتشان استفاده میکنند.

 

بین برند های خارجی و معتبر که امروزه در بازار ایران یافت میشوند از برند های زیو، کرکماز و لایف اسمایل میتوان نام برد که در وبسایت فروشگاهی ما نمونه های مختلف با قیمت های متفاوت معرفی و عرضه شده اند.

البته سوای از برند و کیفیت محصول، نحوه ی استفاده و نگهداری از آن هم اهمییت بالایی دارد، اگر قابلمه گرانیتی را مدنظر دارید نباید در هنگام پخت غذا و یا حتی شستشوی آن از وسایل تیز و فلزی  استفاده کنید زیرا این کار به روکش آن آسیب می زند.

اگر قابلمه ی استیل را انتخاب کرده اید باید به این نکته توجه داشته باشید که نمیتوانید قابلمه استیل را بر روی شعله زیاد گاز قرار دهید زیرا دچار سوختگی میشود و رنگ بدنه ی آن زرد میشود.

 

آشپزی با قابلمه گرانیتی آسان تر است یا استیل؟

قابلمه یکی از موثرترین شاخصه ها برای لذت بردن از آشپزی است و نقشی تعیین کننده در آسانی یا سختی آن خواهد داشت.

حال بیایید تا قابلمه ی گرانیتی و استیل را از این نظر با هم مقایسه کنیم. به طور کلی قابلمه هایی که توزیع حرارت بهتری دارند، شرایط مطلوب تری برای آشپزی فراهم می کنند. زیرا نیازی به روغن زیاد ندارند و در برابر حرارت بالا نیز مقاوم ترند. قطعا این ویژگی ها مختص به قابلمه گرانیتی است. شما هیچ محدودیتی در طبخ انواع برنج، خورشت، سرخ کردنی و … ندارید و می توانید از کمترین میزان روغن استفاده کنید.

 

اما موضوع در خصوص قابلمه استیل صدق نمی کند. این قابلمه ها بیشتر برای طبخ انواع خورش، سوپ، سس و … مناسب هستند.

قابلمه های استیل ضریب حرارتی پایین تری دارند و راحت تر میسوزند. بهتر است پخت برنج و سرخ کردنی ها را در آن انجام ندهید تا طول عمر بیشتری پیدا کنند. جدای از این مسایل استیل از خاصیت چسبندگی برخوردار است و همین امر نیاز به روغن را افزایش می دهد پس اگر به هر دلیلی بخواهید مواد غذایی را در قابلمه استیل سرخ کنید باید از روغن زیادی استفاده کنید.

 

مقایسه از نظر زیبایی و سهولت شستشو:

 

زیبایی یکی از اصلی ترین معیارها برای بانوان در انتخاب کالا میباشد. در واقع خانم ها ابتدا ظاهر یک محصول را می پسندند و سپس به سراغ بررسی سایر فاکتورها مانند قیمت، کیفیت و برند می روند.

مقوله زیبایی بحثی بسیار چند وجهی و قابل بحث است که از دیدگاه هر فرد پاسخی متفاوت دارد، برای مثال امکان دارد شما به دلیل ظاهر درخشان و براق قابلمه های استیل را بپسندید و یا امکان دارد به دلیل تنوع رنگ و ست کردن قابلمه با سایر محصولات آشپزخانەتان ترجیحتان قابلمه های گرانیتی باشد.

 

دربارەی شستشو دو مدل برتری زیادی نسبت به همدیگر ندارند، گرانیت به دلیل خاصیت نچسب بودن راحت تر شسته میشود ولی بر خلاف استیل نه میتوان به آن سیم زد و نه در ماشین ظرفشویی انداخت، زیرا مواد موجود در شوینده های ماشین ظرفشویی باعث خرابی روکش قابلمه های گرانیتی میشود.

 

حالا که شما اطلاعات کاملی درباره ی این دو مدل دارید میتوانیم چند مدل عالی را به شما معرفی کنیم.

 

سرویس قابلمه زیو استیل مدل Z-1395

یک سرویس 9 پارچه فوق العاده زیبا و با کیفیت که شامل چهار قابلمه ی درب دار و یک ماهیتابه میباشد. سایز قابلمه های این سرویس 16(9cm)،20(11cm) ،24(13cm) و 24(8cm) است و سایز ماهیتابه آن 24(6cm) میباشد.

برای تولید این سرویس قابلمه از استیل ضد زنگ استفاده شده است. وجود دو عنصر نیکل 10٪ و کروم 18٪ سبب شده است تا زیبایی درخشندگی و کیفیت محصول همراه با مقاومت آن در دمای بالا جهت پخت و پز و انتقال سریع حرارت گرما از اجاق به مواد غذایی موثر باشد. البته لازم است اشاره کنم که در برابر حوادث احتمالی مانند خط و خش هم بسیار مقاوم است. درب این محصول از جنس شیشه می باشد که به راحتی گرما را درون قابلمه و ماهیتابه محبوس نموده و موجب پخت غذا در سریع‌ترین زمان ممکن می‌شود و همچنین این ست قابلیت شستشو درون ماشین ظرفشویی را نیز دارد.

 

سرویس قابلمه گرانیتی مدل Z-08350

یک سرویس 6 پارچه بسیار زیبا و با کیفیت که شامل سه قابلمه درب دار میشود.

این سرویس دارای یک دسته ی یک پارچه وصل به بدنه ی گرانیتی درجه ی یک که کاملا ضد خش و نچسب است و در برابر گرما کاملا مقاوم است. پوشش رنگی این قابلمه ها هیچ خطری برای سلامتی شما و خانواده تان نخواهد داشت و تاییدیه های بهداشتی کامل را دارد و به هیچ وجه رنگ پس نمیدهد.

این جنس هیچ گونه تاثیری به طعم و رنگ و بوی غذای شما نخواهد گذاشت. 

شیشه های مورد استفاده در ظروف ترک از نوع پیرکس هستند و دارای ضخامتی به  شعاع 2٫5 میل را دارند. پوشش دو طرفه شیشه نیز از یک استیل با کیفیت تولید شده که به خوبی روی قابلمه سوار می شود. کله بالایی نیز تماما چوبی هستند و  از طراحی فوق العاده شیکی برخوردار است. ساختار تکنولوژی نانو گرانیت در این سرویس با فرمول گیاهی تعریف شده پخت و پز رو به سالم ترین شکل ممکن ارائه می نماید.

 

سرویس قابلمه گرانیتی زیو مدل Z-7140

این سرویس 10 پارچه شامل 4 قابلمه ی 20، 24، 28 و 32 سانتی‌متر و البته یک تابه به سایز 28 سانتی‌متر است که به صورتی کلی، تمام نیازهای یک خانواده را پوشش خواهد داد. 

سرویس قابلمه زیو آمبر 7140 دارای بدنه‌ای از جنس آلومینیوم خالص بوده که علاوه بر زیبایی و سبک بودن از مقاومت بالایی در برابر حرارت برخوردار است. این سرویس قابلمه با روکش گرانیتی زیبا و البته کیفیت را تعریف کرده و با روکش داخلی نچسب یکی از بهترین هایی است که هر آشپزخانه‌ای باید داشته باشد.

این سرویس قابلمه دارای 4 قابلمه در 4 سایز 20، 24، 28 و 32 سانتی‌متر و البته یک تابه به سایز 28 سانتی‌متر است که نیازهای هر خانواده ‌ای را با راحتی پاسخگو است. آلومینیوم در بعد توزیع گرما بهترین است. اکثریت قریب به اتفاق ظروفی از جنس  آلومینیوم دارای نوعی روکش، لعابی یا نچسب هستند که تمیز کردن آن را آسان‌تر کند.

این  سرویس قابلمه علاوه بر کارایی و کیفیت، استفاده آسانی نیز دارند. ساختار سه لایه رسانایی گرمایی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد، اما هسته آلومینیومی آنودایز شده آنها را به اندازه کافی سبک می کند تا به راحتی قابل حمل باشد. این سرویس عملکرد تحسین برانگیزی دارد. تخم‌مرغ‌ها را کاملا بدون نیاز به روغن اضافی می‌توان آماده کرد و در قابلمه‌ها سس‌ها و برنج را بدون سوزاندن می‌توانید طبخ نمایید. این سرویس قابلمه دارای کفی شعله پخش کن بوده که به صورت یکسان حرارت را در تمامی آن انتقال می‌دهد.

 

نظرات کاربران

0 نظر


عنوان نظر شما (اجباری)
متن نظر شما (اجباری)


کارشناس امین زاده در واتساپ کارشناس امین زاده در واتساپ کارشناس امین زاده در واتساپ ارتباط با ما در تلگرام ارتباط با ما در اینستاگرام ارتباط با ما در توییتر ارتباط با ما در فیسبوک ارتباط با ما در لینکدین تماس با کارشناس امین زاده